BRANDFIELD

OBSŁUGA KLIENTA

Czy masz pytania lub jakiekolwiek problemy? Na tej stronie z radością Ci pomożemy. Sprawdź różne tematy i dział FAQ, aby szybko znaleźć odpowiedź na nurtujący Cię problem!

 

Zamówienie

Upatrzyłeś/-aś sobie pewien piękny i stylowy przedmiot? Czas zatem go zamówić!

Więcej o zamówienie

Płatność

Jakie metody płatności są dostępne? Jak długo zajmie przetwarzanie Twojej płatności?

Więcej o płatność

Wysyłka

Tak, twój przedmiot został wysłany! Jak długo potrwa przesyłka i jak ją śledzić?

Więcej o wysyłka

Zwroty

Nie jesteś w pełni zadowolony/-a z produktu, a może chcesz inny kolor lub rozmiar? Produkt można zwrócić!

Więcej o zwroty

Gwarancja

Udzielamy gwarancji na wszystkie stylowe produkty oferowane przez nasz sklep.

Więcej o gwarancja

Naprawy

Zepsuty produkt? Oferujemy porządnej jakości usługi naprawcze i znajdujemy odpowiednie rozwiązania.

Więcej o naprawy

 

SZYBKA ODPOWIEDŹ NA TWOJE PYTANIE

SZYBKA ODPOWIEDŹ NA
TWOJE PYTANIE

FAQ

Zapoznaj się z poniższym działem FAQ. Jeśli Twoje pytanie nie zostało w nim ujęte, zapraszamy do kontaktu z nami!

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?

Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres obslugaklienta@brandfield.pl.

Ile czasu zajmie naprawa?

Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.

WKiedy otrzymam zamówienie?

Wszystkie zamówienia są wysyłane z Holandii. Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3–5 dni roboczych. Po złożeniu zamówienia wyślemy łącze do śledzenia przesyłki na Twój adres e-mail.

Co zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona?

Jeśli paczka zostanie dostarczona uszkodzona, odmów przyjęcia tej paczki z przesyłki pocztowej. Następnie skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Przyjęcie uszkodzonej paczki odbywa się na własne ryzyko.

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?

Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres obslugaklienta@brandfield.pl.

Ile czasu zajmie naprawa?

Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.

Co zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona?

Jeśli paczka zostanie dostarczona uszkodzona, odmów przyjęcia tej paczki z przesyłki pocztowej. Następnie skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Przyjęcie uszkodzonej paczki odbywa się na własne ryzyko.

 

Czy masz inne pytania?

Usługa dla klientów Brandfield jest dostępna przez pięć dni w tygodniu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje zapytania. Stylowe produkty to nasz sposób na życie!

KONTAKT

 
Język