BRANDFIELD
OBSŁUGA KLIENTA
Czy masz pytania lub jakiekolwiek problemy? Na tej stronie z radością Ci pomożemy. Sprawdź różne tematy i dział FAQ, aby szybko znaleźć odpowiedź na nurtujący Cię problem!
Zwroty
Nie jesteś w pełni zadowolony/-a z produktu, a może chcesz inny kolor lub rozmiar? Produkt można zwrócić!
Naprawy
Zepsuty produkt? Oferujemy porządnej jakości usługi naprawcze i znajdujemy odpowiednie rozwiązania.
SZYBKA ODPOWIEDŹ NA TWOJE PYTANIE
SZYBKA ODPOWIEDŹ NA
TWOJE PYTANIE
FAQ
Zapoznaj się z poniższym działem FAQ. Jeśli Twoje pytanie nie zostało w nim ujęte, zapraszamy do kontaktu z nami!
- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?
-
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
- Ile czasu zajmie naprawa?
-
Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.
- WKiedy otrzymam zamówienie?
-
Wszystkie zamówienia są wysyłane z Holandii. Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3–5 dni roboczych. Po złożeniu zamówienia wyślemy łącze do śledzenia przesyłki na Twój adres e-mail.
- Co zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona?
-
Jeśli paczka zostanie dostarczona uszkodzona, odmów przyjęcia tej paczki z przesyłki pocztowej. Następnie skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Przyjęcie uszkodzonej paczki odbywa się na własne ryzyko.
- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?
-
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres [email protected].
- Ile czasu zajmie naprawa?
-
Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.
- Co zrobić, jeśli moja paczka jest uszkodzona?
-
Jeśli paczka zostanie dostarczona uszkodzona, odmów przyjęcia tej paczki z przesyłki pocztowej. Następnie skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta. Przyjęcie uszkodzonej paczki odbywa się na własne ryzyko.
Czy masz inne pytania?
Usługa dla klientów Brandfield jest dostępna przez pięć dni w tygodniu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje zapytania. Stylowe produkty to nasz sposób na życie!