BRANDFIELD

OBSŁUGA KLIENTA

Czy masz pytania lub jakiekolwiek problemy? Na tej stronie z radością Ci pomożemy. Sprawdź różne tematy i dział FAQ, aby szybko znaleźć odpowiedź na nurtujący Cię problem!

cancel
 

Zamówienie

Upatrzyłeś/-aś sobie pewien piękny i stylowy przedmiot? Czas zatem go zamówić!

Więcej o zamówienie

Płatność

Jakie metody płatności są dostępne? Jak długo zajmie przetwarzanie Twojej płatności?

Więcej o płatność

Wysyłka

Tak, twój przedmiot został wysłany! Jak długo potrwa przesyłka i jak ją śledzić?

Więcej o wysyłka

Zwroty

Nie jesteś w pełni zadowolony/-a z produktu, a może chcesz inny kolor lub rozmiar? Produkt można zwrócić!

Więcej o zwroty

Gwarancja

Udzielamy gwarancji na wszystkie stylowe produkty oferowane przez nasz sklep.

Więcej o gwarancja

Naprawy

Zepsuty produkt? Oferujemy porządnej jakości usługi naprawcze i znajdujemy odpowiednie rozwiązania.

Więcej o naprawy

 

SZYBKA ODPOWIEDŹ NA TWOJE PYTANIE

SZYBKA ODPOWIEDŹ NA
TWOJE PYTANIE

FAQ

Zapoznaj się z poniższym działem FAQ. Jeśli Twoje pytanie nie zostało w nim ujęte, zapraszamy do kontaktu z nami!

Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?

Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres obslugaklienta@brandfield.pl.

Ile czasu zajmie naprawa?

Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.

WKiedy otrzymam zamówienie?

Wszystkie zamówienia są wysyłane z Holandii. Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3–5 dni roboczych. Po złożeniu zamówienia wyślemy łącze do śledzenia przesyłki na Twój adres e-mail.

Zwróciłem/-am swoje zamówienie. Ile czasu zajmie przetworzenie zwrotu?

Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Po zakończeniu przetwarzania otrzymasz od nas potwierdzenie, a następnie zwrócimy Ci pieniądze za towar w ciągu 2–4 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas paczki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość na adres obslugaklienta@brandfield.pl.

Ile czasu zajmie naprawa?

Naszym celem jest przetworzenie Twojego zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Jako oficjalny sprzedawca polegamy na usługach naszych dostawców. W związku z tym średni czas naprawy towaru wynosi od 2 do 6 tygodni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Gdy otrzymamy od naszego dostawcy naprawiony towar, odeślemy Ci go tak szybko, jak to możliwe.

WKiedy otrzymam zamówienie?

Wszystkie zamówienia są wysyłane z Holandii. Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3–5 dni roboczych. Po złożeniu zamówienia wyślemy łącze do śledzenia przesyłki na Twój adres e-mail.

 

Czy masz inne pytania?

Usługa dla klientów Brandfield jest dostępna przez pięć dni w tygodniu, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje zapytania. Stylowe produkty to nasz sposób na życie!

KONTAKT

 
Do góry
W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.