INFORMACJE

Zwroty

Zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 30 dni po otrzymaniu go. Wyjaśnimy w kilku krokach naszą politykę zwrotów. Można ją znaleźć na tej stronie.

Jak zwrócić produkt

  1. Wejdź na https://www.returnform.com/re-pl/brandfield i postępuj zgodnie z instrukcjami, a otrzymasz etykietę zwrotną.
  2. Użyj mocnego opakowania do zapakowania produktu, upewnij się, że produkt jest dobrze zabezpieczony i nie może się swobodnie poruszać, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.
  3. Nie zapomnij dołączyć formularza zwrotu, który otrzymasz e-mailem. W przeciwnym razie istnieje duża szansa, że przetwarzanie zwrotu będzie opóźnione.
  4. Po oddaniu zwrotu otrzymasz dowód nadania. Pokwitowanie wysyłki należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Bez dowodu wysyłki nie możemy ponosić odpowiedzialności za brakujące przedmioty podczas wysyłki zwrotnej.

Uwaga: koszty wysyłki są Twoją odpowiedzialnością.

Po otrzymaniu zwrotu

Po otrzymaniu zwrotu, w ciągu 5 dni roboczych wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zwrotu. Jeśli zwrot zostanie doręczony w weekend, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem w następny dzień roboczy.

Po otrzymaniu produktu(-ów) sprawdzimy, czy są w dobrym stanie i czy mogą zostać odsprzedane. Jeśli produkt nosi śladu użytkowania i wskutek tego uszkodzony lub niekompletny, pobierzemy dodatkową opłatę.

Realizacja

Po otrzymaniu artykułu w ciągu 14 dni robocze dokonamy na Twoje konto przelewu kwoty, za jaką produkt został nabyty.

Zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem tego samego sposobu płatności, co sposób płatności wybrany podczas składania zamówienia.

WARUNKI ZWROTU PRODUKTÓW

  • Zawsze podawaj numer swojego zamówienia.
  • Produkty można zwrócić w ciągu 30 dni po otrzymaniu zamówienia.
  • Produkt nie może być uszkodzony i nosić śladów użytkowania.
  • Produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie wraz z dołączonymi akcesoriami, kartą gwarancyjną i instrukcjami.
  • Pudełko może być otwarte w celu zobaczenia i przymierzenia produktu, podobnie jak jest to dozwolone w naszych sklepach. Nie usuwać etykiet, naklejek ani materiałów ochronnych. Paski zegarków nie mogą być skracane/wydłużane.
  • W przypadku złożenia zamówienia opłaconego w części lub w całości za pomocą naszej karty upominkowej i/lub czeku modowego, kwota zwrotu zostanie z powrotem na nie przelana.

Nie jesteśmy w stanie lub całkowicie przetwarzać zwrotów w następujących przypadkach:

  • Zwracany produkt nie zawiera wszystkich elementów ofert specjalnych otrzymanych z zamówieniem.
  • Opakowanie upominkowe Brandfield nie może być zwrócone, zatem jego koszt nie będzie pokrywy.
  • Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, lecz może zostać naprawiony, skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o sposobie rozpatrzenia Twojego zwrotu. W takiej sytuacji możemy naliczyć dodatkowe opłaty.
  • Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony i/lub nosi ślady zużycia i nie może być naprawiony, skontaktujemy się z Tobą, aby Ci go zwrócić.

Masz inne pytania?

Skontaktuj się z naszym działem obsługa klienta.

Do góry