INFORMACJA O

Gwarancja

Informacje na temat okresu gwarancji na przedmiot można znaleźć w poniższej tabeli. Kliknij kategorię produktu, aby poznać specyfikację gwarancji.

 

Warunki gwarancji

 
Kategoria produktu Okres gwarancji
Biżuteria 14-karatowe złoto 2 lata
Biżuteria ze srebra próby 925 6 miesięcy
Biżuteria ze srebra próby 925 z powłoką YG lub RG 6 miesięcy za błąd produkcyjny, 3 miesiące na poszycie
Biżuteria ze stali 3 miesiące
Zegarki 1 rok
Paski do zegarków 3 miesiące
Torby 1 rok
Okulary słoneczne 1 rok
Akcesoria 3 miesiące

Zegarki

Jaką gwarancję mam na zegarek?

Zegarki objęte są roczną gwarancją od daty zakupu. Niniejsza gwarancja obejmuje zegarek, wskazówki i tarczę zegarka.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Bateria
Szkło
Pasek od zegarka
Korona
Koperta zegarka
Produkt został uszkodzony przez użytkownika, na przykład w wyniku upuszczenia przedmiotu lub zarysowania.
Uszkodzenia przez wodę i ogień.
Uszkodzenia podczas normalnego użytkowania. Takie jak zadrapania na kopercie zegarka, pasku zegarka lub szkiełku i odbarwienie zegarka.
Gdy bateria przestaje działać, nawet jeśli jest to w okresie gwarancyjnym.

Jakie są koszty naprawy poza gwarancją?

IJeśli Twoja naprawa nie jest objęta naszą gwarancją, zostaną naliczone koszty naprawy przedmiotu. Koszty napraw obejmują koszty materiałów, koszty obsługi i koszty wysyłki. Do kwoty 220 ZŁ nie przedstawimy wyceny. Zgadzasz się na to, wyrażając zgodę na nasze ogólne warunki. Gdy koszt naprawy wynosi 220 ZŁ lub więcej, najpierw otrzymasz wycenę.

Biżuteria

Jaką gwarancję mam na biżuterię srebrną?

Gwarancja wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. Na biżuterię srebrną ze złoceniem udzielamy 3 miesięcznej gwarancji od daty zakupu. Platerowanie to cienka warstwa 14-karatowego złota. Ta warstwa będzie się zużywać z czasem i podczas użytkowania. Niniejsza gwarancja obejmuje tylko błędy materiałowe i produkcyjne.

Jaką gwarancję mam na biżuterię ze złota?

Na 14-karatową biżuterię masz 2 lata gwarancji od daty zakupu.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Pęknięcie (chyba że jest to wyraźny błąd produkcyjny).
Utrata tyłu (poussettes).
Uszkodzenia spowodowane normalnym zużyciem, nieprawidłowym użytkowaniem lub złym traktowaniem
Przebarwienia po użyciu wody, perfum, mydła, balsamu lub lakieru do włosów.
Przebarwienia spowodowane wysoką kwasowością skóry.
Przebarwienia spowodowane czyszczeniem biżuterii chemikaliami.
W przypadku obsługi przez osoby trzecie gwarancja zostaje anulowana.

Jakie są koszty naprawy poza gwarancją?

IJeśli Twoja naprawa nie jest objęta naszą gwarancją, zostaną naliczone koszty naprawy przedmiotu. Koszty napraw obejmują koszty materiałów, koszty obsługi i koszty wysyłki. Do kwoty 220 ZŁ nie przedstawimy wyceny. Zgadzasz się na to, wyrażając zgodę na nasze ogólne warunki. Gdy koszt naprawy wynosi 220 ZŁ lub więcej, najpierw otrzymasz wycenę.

Paski do zegarków

Jaką gwarancję mam na pasek do zegarka?

Paski do zegarków objęte są 3-miesięczną gwarancją od daty zakupu. Gwarancja obejmuje tylko błędy produkcyjne.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Zużycie paska zegarka podczas normalnego użytkowania.
Wszelkie zużycie lub wady nie zostały ocenione jako błąd produkcyjny.

Torby i portfele

Jaką mam gwarancję na torby i portfele?

Na torby i portfele obowiązuje 1 rok gwarancji od daty zakupu. Niniejsza gwarancja obejmuje tylko błędy produkcyjne lub wady produktu, takie jak wadliwy zamek błyskawiczny i zepsute zamki.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Niniejsza gwarancja nie obejmuje zużycia ani uszkodzeń spowodowanych normalnym użytkowaniem, niewłaściwym użytkowaniem (np. Przenoszenie w torbie nietypowych przedmiotów), zużyciem szorowania o szorstką powierzchnię, wypadkami, narażeniem na ekstremalne temperatury i uszkodzeniami w wyniku narażenia na chemikalia.

Okulary słoneczne

Jaką gwarancję mam na okulary przeciwsłoneczne?

Okulary przeciwsłoneczne są objęte roczną gwarancją od daty zakupu. Niniejsza gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne lub wady produktu, takie jak luźne szkło lub powłoki, wady produkcyjne zawiasów lub brakujące części.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Zadrapania lub wgniecenia na okularach lub oprawce.
Upuść okulary przeciwsłoneczne.
Odbarwienie części.
Zerwane części.
Oznaki użytkowania lub uszkodzenia użytkownika.

Akcesoria

Jaką mam gwarancję na akcesoria?

Na akcesoria obowiązuje 3-miesięczny okres gwarancji od daty zakupu. Gwarancja obejmuje tylko błędy produkcyjne.

Jakie sprawy nie są objęte gwarancją?

Oznaki użytkowania lub uszkodzenia użytkownika.
Uszkodzenia w wyniku narażenia na ekstremalne temperatury lub chemikalia.
Uszkodzenia spowodowane obsługą przez osoby trzecie.

Jakieś pytania?

Kontakt obsluga klienta.

Język