INFORMACJE

Naprawy

Wszystkie oferowane produkty są oryginalne. Dlatego klienci mogą korzystać z gwarancji w przypadku wszystkich produktów. Okres gwarancyjny jest różny i podawany jest na stronie specyfikacji produktu. W przypadku uszkodzonych lub wadliwych produktów można ubiegać się o naprawę.

Jak tego dokonać?

Można przeprowadzić naprawę dowolnego artykułu kupionego w naszym sklepie internetowym. Produkt może być naprawiony nawet po upływie okresu gwarancyjnego. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Pasek od zegarka, szkiełko, bateria i koronka zegarka nie są objęte gwarancją. W przypadku okularów przeciwsłonecznych gwarancja obejmuje wady instalacyjne i materiałowe, a gwarancja na biżuterię obejmuje wyłącznie wady materiałowe. W przypadku toreb gwarancja obejmuje wady związane z przetwarzaniem i produktem.

Prosimy o wypełnienie formularza napraw Brandfield i dołączenie go do przesyłki. Przesyłkę należy nadać na adres:

Adres do zwrotów:
Brandfield BV
Bornholmstraat 82
9723 AZ GRONINGEN
Holandia

Formularz napraw – wszystkie produkty

Masz inne pytania?

Obsługa klienta

To top
W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.